„Uczenie się przez działanie – jak wprowadzać zmiany”- konferencja

Szanowni Rodzice,

pragniemy poinformować o zbliżającej się konferencji pt. „Uczenie się przez działanie – jak wprowadzać zmiany”. Wydarzenie odbędzie się dnia 29 listopada 2022 r. (wtorek) od godz. 09:30 do 14:00 w budynku Mediateki przy al. Piłsudskiego 16 w Tychach.

W ramach tegorocznej edycji będzie możliwość poszerzenia wiedzy w tematykach poruszanych na wykładach podczas warsztatów, które odbędą się w godz. od 14:30 do 16:00 również w dniu 29 listopada 2022 r..

Rejestracja na konferencję oraz warsztaty w terminie od 2 listopada do 16 listopada 2022 r. online, poprzez wypełnienie formularzy na stronie stronę http://tychytio.pl/.

Ważne!! Rejestracji na konferencję oraz na warsztaty należy dokonać oddzielnie!!! (na stronie http://tychytio.pl/ w prawym górnym roku plakatu informującego o wydarzeniu należy kliknąć odpowiednio „zapisz się na konferencję” lub „zapisz się na warsztaty”).

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona.

Poniżej link do Portalu oświatowego, z którego po naciśnięciu odnośnika „Zapisy na konferencję” lub „Zapisy na warsztaty”, chętni do udziału będą bezpośrednio przekierowywani do formularza rejestracji.
https://oswiata.tychy.pl/news/2802/167/Zaproszenie-na-konferencj%C4%99-i-warsztaty-UCZENIE-SI%C4%98-PRZEZ-DZIA%C5%81ANIE-jak-wprowadza%C4%87-zmiany.html

Program konferencji: 

09:30 

09:40 – 10:30

Otwarcie konferencji

Wykład Oktawii Gorzeńskiej, twórczyni Akademii Przywództwa Edukacyjnego, autorki książki „Projekt zmiana – od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole – warsztatownik”

10:30 – 11:20

Wykład Ewy Radanowicz, autorki książki ,,W szkole wcale nie chodzi o szkołę”, dyrektor Wydziału edukacji, Kultury i Sportu UGiM w Goleniowie, Ekspert ds. przestrzeni edukacyjnej, zmiany i innowacji w projektach polskich i międzynarodowych

11:20 – 11:50 

Wykład Ewy Radanowicz, autorki książki ,,W szkole wcale nie chodzi o szkołę”, dyrektor Wydziału edukacji, Kultury i Sportu UGiM w Goleniowie, Ekspert ds. przestrzeni edukacyjnej, zmiany i innowacji w projektach polskich i międzynarodowych

11:50 – 12:30 

Przerwa kawowa

12:30 – 13:10 

Praktyka czyni mistrza czyli innowacje społeczne w zakresie kształcenia i edukacji realizowane w ramach projektu PoPojutrze 2.0 – SenseConsulting z Poznania: 1. „Lingwistyczna papuga – o dykcji i nie tylko” – innowacja społeczna stworzona przez tyskich nauczycieli: Monikę Szydłowiecką i Macieja Gruchlika, która zajęła 2 miejsce w II naborze innowacji 2. „Gra w klasy czyli dlaczego warto rozGRYwać dobre lekcje” – jedna z dwóch zwycięskich innowacji I naboru projektów grantowych, której autorami są: Wojciech Grzybowski, Krzysztof Kondracki, Magdalena Kuriata i ks. Jerzy Babiak

13:10 – 14:00 

Wykład Anna i Robert Sowińscy „lle wolności w szkole potrzebuje uczeń? – w oparciu o plan daltoński” – propagatorzy koncepcji „Plan Daltoński”, autorzy książki „Od nauczania do uczenia się. Nasz Plan Daltoński”  

14:00

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

14:30 – 16:00 

Warsztaty:

I warsztat – „Skuteczne metody wprowadzania współpracy, odpowiedzialności i samodzielności na podstawie planu daltońskiego” Anna i Robert Sowińscy

II warsztat – ,,Gra w klasy czyli dlaczego warto rozGRYwać dobre lekcje” Wojciech Grzybowski, Krzysztof Kondracki, Magdalena Kuriata i ks. Jerzy Babiak

III warsztat – „Zachować i rozwijać to, co naturalne – strategia nauki czytania przez zdziwienie” prof. dr hab. Monika Wiśniewska-kin i mgr Weronika Kisiel