ABY ZOSTAĆ NASZYM UCZNIEM, NALEŻY ZŁOŻYĆ DO SZKOŁY:
1. Klasy I:
– zgłoszenie (dzieci z rejonu) w terminie 1 marca – 15 marca 2018
– wniosek (dzieci spoza rejonu) w terminie 19 marca – 23 marca
wzór zgłoszenia
2. Klasy IV i VII wniosek – w terminie 19 marca – 6 kwietnia 2018
3. W podaniu do klas VII należy uwzględnić następujące informacje:
– drugi język obcy (hiszpański lub niemiecki)
– rodzaj klasy (dwujęzyczna, mundurowa, ogólna)
4. Do 25 czerwca 2018 roku należy złożyć w sekretariacie SP 14 następujące dokumenty:
– świadectwo ukończenia klasy III/VI
– 1 zdjęcie legitymacyjne 30×42 mm (na odwrocie dane osobowe)
UWAGA:
KLASA VII DWUJĘZYCZNA
– test sprawdzający predyspozycje językowe 24 kwietnia (wtorek), godz. 14.30.
Ogłoszenie wyników – piątek, 27 kwietnia, godz. 14.00
KLASA VII MUNDUROWA
– Oświadczenie rodziców o braku przeciwwskazań zdrowotnych
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Dodatkowych informacji udziela sekretariat szkoły – nr telefonu 32 227 3949